[Czuwaj] Skladki - jeszcze raz

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 9 Gru 2004, 10:15:25 CET

From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>

> Nie wiem Olku co tam sobie myślisz o wychowawczej roli składek,

Nie wdajac sie w dlugie wywody - uwazam, ze kazdy harcerz powinien placic za
siebie.

> ale ja juz
> po Twojej wypowiedzi dostrzegam co sie moze stac w całej Polsce. To
> oczywiście czarny scenariusz... Drużyny przestają płacić składki i
obowiązek
> ten spada na hufce!

a wiec tak jest skonstruowana ta uchwala? :-/
Jak juz pisalem - uwazam, ze za niewplacone skladki nalezy obciazac druzyne.
Ale nie za "niewplacone" skladki nieistniejacych harcerzy!

> W hufcu, w którym jestem Skarbnikiem pochodzimy do problemu w mojej ocenie
> zdroworozsądkowo.
> Drużyny płacą składki kwartalnie od aktualnych swoich stanów. Niedobory w
> stosunku do naliczeń ze spisu bierze na siebie hufiec.
> Gdyby pojawiła się ewentualna nadwyżka byłby to zysk hufca.

Rowniez uwazam takie rozwiazanie za bardzo rozsadne i sluszne.

pozdrawiam
olek