ODP: [Czuwaj] Skladki - jeszcze raz

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Czw, 9 Gru 2004, 15:46:27 CET

Nie będę komentował. Nie jestem we władzach hufca. Jestem (co poniektórym
wydaje się to chore) w harcopozycji. Nie zamierzam się zajmowac ZUPEŁNIE
funkcjonowaniem hufca.

Odrabiam tyle, ile muszę, mając wspólnotę terytorialna.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin