ODP: [Czuwaj] 1 procent dla ZHP - długie

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Czw, 9 Gru 2004, 16:18:23 CET

Hm. Jak dla mnie - bzdura - sporo osób zrobi to w styczniu. A może GK
dysponuje statystykami składania PITów do US, które mówią, że w styczniu
NIKT nie składa?

> Konto.
> W tej chwili GK nie podjęła decyzji o tym jaki rachunek jest
> rachunkiem do
> dokonywania wpłat na 1% dla ZHP możliwe są trzy warianty -
> dziś nie umiem
> odpowiedzialnie powiedzieć który z nich zostanie
> zrealizowany: 1. jedno
> konto - tak jak w 2004 roku 2. jedno konto + subkonta dla hufców - mam
> nadzieję, że ten wariant będzie wdrożony. 3. konta hufców i
> chorągwi - mam
> nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie.
>
> Ostateczne decyzje w tej sprawie będą znane przed końcem
> [...]

To znaczy?? 30 grudnia?

> Agencja reklamowa, strony internetowe oraz inne materiały Koncepcję
> reklamową i materiały przygotowuje dla ZHP jedna z
> największych agencji
> reklamowych w Polsce - twórcy kampanii Harrego Pottera i
> łódki Bols :-)
> Materiały do hufców dotrą do 15 stycznia 2005 roku będą to
> plakaty, ulotki,
> wizytówki i przelewy. Bilbordy, citylighty i spoty oraz
> reklamy w mediach
> będą na przełomie stycznia i lutego a potem w kwietniu.

Ciesze sie, że będą. Ale może naprawde warto byłoby miec te plakaty tak do
15 grudnia w hufcach, aby móc zacząc kampanie w druzynach? Bo szczerze, to
mało mnie interesuje, ile dostanie mój hufiec. Ale interesuje mnie, ile
dostanie druzyna. A zaczynać kampanię w lutym? Troche póxno może byc -
zwłaszcza, że część rodziców kombinuje z ulgami i składa zeznania w
styczniu.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin