RE: [Czuwaj] 1 procent dla ZHP - długie

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Czw, 9 Gru 2004, 16:57:49 CET

Ciesze sie, że będą. Ale może naprawde warto byłoby miec te plakaty tak do
15 grudnia w hufcach, aby móc zacząc kampanie w druzynach? Bo szczerze, to
mało mnie interesuje, ile dostanie mój hufiec. Ale interesuje mnie, ile
dostanie druzyna. A zaczynać kampanię w lutym? Troche póxno może byc -
zwłaszcza, że część rodziców kombinuje z ulgami i składa zeznania w
styczniu.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

Nie rozumiem Twojego niezadowolenia, oczywiście faktem jest, że materiały są
wypuszczone zbyt wolno. Faktem jest, że istnieje "bałagan".
Jeszcze nie wiadomo jak sprawa potoczy się z kontami ale my w Hufcu nie
czekając na GK rozpoczęliśmy już teraz akcję mająca przybliżyć rodzicom
naszych harcerzy i społeczeństwu lokalnemu o 1% W gazetach otym mówimy od
kilku tygodni telewizja lokalna na ten temat probi cyklicznie program. I
jestem zdania że nie należy marudzić ojjjj jak jest już późno, tylko samemu
zabrać się do pracy na swoim podwórku.

> Bo szczerze, to
mało mnie interesuje, ile dostanie mój hufiec. Ale interesuje mnie, ile
dostanie druzyna.

Chciałbym zauważyć że drużyna to też jest część Hufca i nie rozumiem że może
to kogoś nie interesować. Jeśli nie będzie wsparcia dla drużyn w postaci
Hufca to najprawdopodobniej nie będzie też drużyn.

Pozdrawiam
wrzos