ODP: [Czuwaj] 1 procent dla ZHP - długie

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Czw, 9 Gru 2004, 17:08:33 CET

Jasne. Tylko, że do mnie nic nie dotarło od mojego hufca na razie - a tak
sie składa, że sprawdzam forum, www, info przez GG przychodzi - w temacie 1%
cisza. Osobiście nie moge pójść, bo zajęcia. :(

> mało mnie interesuje, ile dostanie mój hufiec. Ale interesuje
> mnie, ile
> dostanie druzyna.
>
> Chciałbym zauważyć że drużyna to też jest część Hufca i nie
> rozumiem że może
> to kogoś nie interesować. Jeśli nie będzie wsparcia dla
> drużyn w postaci
> Hufca to najprawdopodobniej nie będzie też drużyn.

Hm... Chcesz sie założyć??

Jako druzynowego - interesuje mnie, ile dostanie moja druzyna, bo bedą to
pieniądze, które będę mógł wydać. Nie interesuje mnie, ile hufiec załatwi
wpłat dla siebie. Niech sobie załatwia, ja im przeszkadzac nie będę. Ale
choćby w tym temacie -> wsparcie? U mnie - jak na razie w temacie 1% cicho,
cicho.

To bardzo proste i rozsa dne podejście, nie uważasz? Żebym miał sie
zachwycac, chciałbym mieć czym. Może marudze, ale ostatnio poprosilismy (a
ściśle mój harcerz w imieniu zewnętrznej organizacji) hufiec o drobna
przysługe - informacji dla harcerzy, że potrzebna jest pomoc - kilka osób do
obsługi trasy. Nie, nie chodzi o to, że nikt nie przyszedł. przyszli moi
ludzie z druzyny. Chodzi o to, że ta informacja nie została nawet zapodana
dalej, mimo ustnej (co za pech) deklaracji członka KH. Pomoc? Skoro nawet
nie mozna puścić info na liste majlową? Tak, jestem zły i wkurzony. I nie
mam ochoty mysleć cudownie o roli wsparcia biurokracji.

Dominik Jan Domin