RE: [Czuwaj] 1 procent dla ZHP - długie

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Czw, 9 Gru 2004, 17:23:20 CET

Jasne. Tylko, że do mnie nic nie dotarło od mojego hufca na razie - a tak
sie składa, że sprawdzam forum, www, info przez GG przychodzi - w temacie 1%
cisza. Osobiście nie moge pójść, bo zajęcia. :(

>Hm... Chcesz sie założyć??

Zakładać się?? Nie, nie widze sensu...

>Jako druzynowego - interesuje mnie, ile dostanie moja druzyna, bo bedą to
>pieniądze, które będę mógł wydać. Nie interesuje mnie, ile hufiec załatwi
>wpłat dla siebie. Niech sobie załatwia, ja im przeszkadzac nie będę. Ale
>choćby w tym temacie -> wsparcie? U mnie - jak na razie w temacie 1% cicho,
>cicho.

Moim zdaniem za bardzo liczysz na innych, owszem masz takie prawo ale ja już
dawno nauczyłem się że nikt za mnie nic tak naprawdę dobrze nie załatwi.
Więc sam napisałem pisma do rodziców sam unich byłem a jak nie ja to moi
Drużynowi bo tak się składa że jestem Komendantem Szczepu a nie Drużynowym,
jeśli drużynowy nie mógł to był przyboczny. Da się kampanię prowadzić też we
własnym zakresie. Nawet jeśli faktycznie nie masz konkretnych informacji w
postaci konta bankowego (co mnie osobiście tez dotyka) :)

> [...]
>ściśle mój harcerz w imieniu zewnętrznej organizacji) hufiec o drobna
>przysługe - informacji dla harcerzy, że potrzebna jest pomoc - kilka osób
>do
>obsługi trasy. Nie, nie chodzi o to, że nikt nie przyszedł. przyszli moi
>ludzie z druzyny. Chodzi o to, że ta informacja nie została nawet zapodana
>dalej, mimo ustnej (co za pech) deklaracji członka KH. Pomoc? Skoro nawet
>nie mozna puścić info na liste majlową? Tak, jestem zły i wkurzony. I nie
>mam ochoty mysleć cudownie o roli wsparcia biurokracji.

Dominik Jan Domin

Widzisz nie wiem jaką masz sytuację w Hufcu i nie chcę się na jej temat
wypowiadać, choć widzę że mało wesołą pozostaje mi tylko życzyć Ci aby się
to jednak poprawiło i wyprostowało.

wrzos