ODP: [Czuwaj] 1 procent dla ZHP - długie

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Czw, 9 Gru 2004, 17:30:35 CET

Widzisz - nie licze na innych. Robię sam. Nie zgadzam sie tylko ze
stwierdzeniem, że hufiec jest dla mnie ważny. Juz nie jest.

> Widzisz nie wiem jaką masz sytuację w Hufcu i nie chcę się na
> jej temat
> wypowiadać, choć widzę że mało wesołą pozostaje mi tylko
> życzyć Ci aby się
> to jednak poprawiło i wyprostowało.

Po prostu juz nie mam ochoty zajmowac się wieloma sprawami. Wolę pójśc
pracowac na własne podwórko, do druzyny - i nie przejmowac sie co robi
hufiec. I tyle. Zycze im dobrze.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin