[Czuwaj] 1 procent dla ZHP - d ł ugie

Pablo pablo w people.pl
Czw, 9 Gru 2004, 16:46:34 CET

On 9/12/04 4:11 PM, "Piotr Kowalski" <sponsoring w zhp.org.pl> wrote:

>Teraz jest czas, żeby
> drużynowi, szczepowi instruktorzy i wszyscy mówili rodzicom i innym osobom o
> 1% w ogóle, o tym, że można go przekazać na ZHP, kto to może zrobić itp. 2
> stycznia 2005 nie będzie tak, że tysiące ludzi rzuci się do banków.

No gartuluje pomyslu..... Jak ktos za takie pomysly dostaje pieniadze to
powinien sie sam zwolnic. Rodzice chca wiedziec TERAZ i Wasze teorie kto
kiedy co sklada nie maja z tym zadnego zwiazku, to nie chodzi o to zeby
rodzic dostal informacje na tydzien przed rozliczeniem sie ale zeby mogl
wszystko przeanalizowac, przemyslec, co rok 99% Polakow ma problem z PITem
bo cos nie gra, cos zle wypelnili, a tu jeszcze im chcemy dac kolejna
rubryke do wypelnienia. A pomyslcie jeszcze o tych co sami prowadza
dzialalnosc oni sa gotowi do rozlicznia 1 stycznia i 2go juz moga isc bo nie
cha pozniej czekac 2 miesiace na zwrot podatku, zloza wszystko przed innymii
beda mieli kase szybcjej.
Zreszta... Obserwujac wiekszasc dzialan "gory" dopatrujemy sie pewnego
poslizgu zazwyczaj 1 do 2 tygodni we wszelkiego rodzaju dzialaniach, czy
poslizg w tym przypadku nie zaowocuje naprawde duzymi stratami? Bo jest
termin podany tak na ostateczny styk?
A zreszta.... Kalendarzyk Warminsko-Mazurskiego Banku Zywnosci na 2005 z
wielka reklama 1% to juz mam w domu ponad miesiac, ale nie, nie obudzimy sie
z reka w nocniku.

> Agencja reklamowa, strony internetowe oraz inne materiały Koncepcję
> reklamową i materiały przygotowuje dla ZHP jedna z największych agencji
> reklamowych w Polsce - twórcy kampanii Harrego Pottera i łódki Bols :-)
> Materiały do hufców dotrą do 15 stycznia 2005 roku będą to plakaty, ulotki,
> wizytówki i przelewy. Bilbordy, citylighty i spoty oraz reklamy w mediach
> będą na przełomie stycznia i lutego a potem w kwietniu.

Pieknie... Kto za to placi? Tak sie zapytam?? Starczy z tego jednego 1% ??
Nie zrozumnie mnie zle, nie mam nic przeciwko PORZADNYM i PROFESJONALNYM
metodom, ale sie zastanawiam. Czy 15 styczen to nie za pozno... Wiem wiem
pewnie placicie tej "jednej z najwiekszych profesjonalnych agencji
reklamowych w Polsce" za czas kampanii reklamowej ale bez przesady, troche
pozno!!! Zreszta moze to i nie moja sprawa, ale ma nadzije ze sie z ta
agencja dobrze GK dogadala bo nie chcial bym sie dowiedziec pod koniec
stycznia  ze w telepudle nie zobacze reklamy bo kasy zabraklo, przelew nie
doszedl... Co w harcerskim biznesie jest dosc czesta praktyka, w koncu oni
za darmo tego nie robia....

CZUWAJ!

  Pawel PABLO Baluta
    www.pablo.w.pl