Re: [Czuwaj] 1 procent dla ZHP - długie

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 9 Gru 2004, 21:48:09 CET

From: "Piotr Kowalski" <sponsoring w zhp.org.pl>

>Kampania wizerunkowa realizowana centralnie przez ZHP rozpocznie się na
>przełomie stycznia i lutego - nie ma sensu robić tego wcześniej. Dlaczego??
>Ponieważ w grudniu czyli teraz ludzie zajęci są świętami, potem przychodzi
>początek stycznia kiedy to wszyscy lub prawie wszyscy nie mają pieniędzy bo
>je właśnie na te święta wydali.

Napisales mi to juz wczoraj,...
I wczoraj Ci odpowiedzialem:

--
No, nie, nie!
My kampanie juz zaczelismy i bardzo nas meczy, ze nie mozemy rozdawac

Co wspolnego ze sprawa ma gotowka? Przeciez to chodzi o to, zeby przekonac
ludzi by to nam przekazali 1%. I to czasem obcych ludzi...
--

Moze nie jestem zadnym autorytetem, ale po takiej odpowiedzi chyba jednak
nie wypada dawac tych samych argumentow...

No i sprawa numerow kont..
Mozemy sobie agitowac po znajomych, ale jak przychodzi do konkretow, to
widac, ze jestesmy nieprzygotowani..

pozdrawiam
olek