RE: [Czuwaj] 1 procent dla ZHP - długie

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Czw, 9 Gru 2004, 17:31:24 CET

Uważam tak samo, więc pozwole sie wtrącić:

Idąc za przykładem Poppera - pozwoliłem sobie zanegowac Twoją tezę do
postaci: Czy może istnieć druzyna bez wsparcie w postaci hufca?

I moja odpowiedź - TAK. Świadczy o tympoczątek skautingu na ziemiach
polskich, jak równiez spontaniczne odradzanie sie harcerstwa po II wojnie
światowej, jak równiez 7 DH z Torunia, która działa sobie, a hufiec o
niej... wie, że gdzieś istnieją. byli na uroczystościach 11 listopada,
podobna działaja całkiem fajnie - a w każdym razie oo. Redemptoryści (TORUŃ)
jak na razie nie wywalili ich z pomieszczeń, które im uzyczają.

tak więc wydaje mi się, że zanegowałem Twoją teorię.

Niestety nie zanegowałeś, bo przytaczasz tu przykłady co najmniej sprzed
kilkudziesięcioleci a sytuacja społeczno gospodarczo polityczna się dość
istotnie zmieniła tak jak i potrzeba istnienia druzyn.
I chciałbym zauważyć że nie napisałem że drużyny nie będą istniały bez hufca
napisałem że tak będzie najprawdopodobniej i tu dalsza części Twojej
wypowiedzi jest jak najbardziej spójna z tym co ja myslę.

Natomiast inny wątek - czy liczba druzyn spadnie - odpowiedź -
najprawdopodobniej tak. Te, które sa totalnie niesamodzielne, nie maja
druzynowych i kadry, tylko dzieci na tych funkcjach, nie mają zaplecza,
rodziców zaangazowanych - te druzyny padną. I co z tego?

No może poza tym "i co z tego" a no to z tego że te drużyny mało samodzielne
też maja prawo do działania i pracy.

wrzos