Re: [Czuwaj] 1 procent dla ZHP - długie

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pią, 10 Gru 2004, 01:07:34 CET

>Może napiszesz co Ci się w niej nie podoba to się będę >mógł jakoś do tego
>co napisałeś odnieść, bo na razie nie
>mam jak.

Skoro, jak sam piszesz, jesteś socjologiem, to masz napewno wypraktykowane
pewne schematy metodologiczne - ciekawi mnie jakie narzędzia posłużyły do
konstrukcji tej tezy...
Prawdę mówiąc - dziwię się, że pozwalasz sobie na tak duże generalizowanie.
Nie wiemy tak naprawdę jak byłoby w większości hufców - każdy z nas zna ich
kilka. Góra kilkanaście.
Z rozmów z instruktorami z innych hufców, myślę że ich upadek mógłby w
niektórych przypadkach tylko pomóc środowiskom. Oczywiście to tylko
gdybanie - więc proponuję zrobić test... ;-)

pozdrawiam
MArcin Skocz