Re: [Czuwaj] 1 procent dla ZHP - długie

marcin maycin w pf.pl
Pią, 10 Gru 2004, 09:42:53 CET

From: "wrzos" <wrzosek1 w tlen.pl>

>Widzisz problem w porozumieniu się co do tego jak mamy reagować na takie a
>nie inne drużyny leży w tym że ty bardziej bazujesz na swoim własnym
>środowisku a ja na bardziej ogólnym obrazie ZHP.
>Jako instruktor chcę aby te słabe drużyny też działały bo to że są one
słabe
>teraz nie znaczy że jeśli przetrwają nie będą kiedyś naprawdę mocnym
>środowiskiem.

Tyle, że hufiec, jak każda struktura biurokratyczna raz powąłana do zycia,
znajdzie dostatecznie dużo powodów, a by uzasadnić koniecznośc swojego
isntinienia.

dlatego drużyny słabe pozostaną słabymi, bo to uzasadnia konieczność
istnienia hufców.

Znam jeden przypadek hufca (Łódź-Polesie) w którym silne szczepy drastycznie
ograniczyły faktyczną władzę komendanta hufca, ale nie słyszałem o
komendantach hufców którzy dobrowolnie chcieliby nałożyć na siebie takie
ograniczenia.

Marcin