RE: [Czuwaj] 1 procent dla ZHP - długie

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Czw, 9 Gru 2004, 17:56:15 CET

> No może poza tym "i co z tego" a no to z tego że te drużyny
> mało samodzielne
> też maja prawo do działania i pracy.

Jasne. Ale musi mnie to obchodzić?

Jasne. Skutowo "po bratersku" pewnie tak.

A może nie? Może uważam, ze taka działalnośc bardziej szkodzi niż pomaga?

Dominik Jan Domin

Widzisz problem w porozumieniu się co do tego jak mamy reagować na takie a
nie inne drużyny leży w tym że ty bardziej bazujesz na swoim własnym
środowisku a ja na bardziej ogólnym obrazie ZHP.
Jako instruktor chcę aby te słabe drużyny też działały bo to że są one słabe
teraz nie znaczy że jeśli przetrwają nie będą kiedyś naprawdę mocnym
środowiskiem.
Nie do końca rozumiem co chcesz powiedzieć że taka działalność szkodzi?
Pewnie masz na myśli to że nie przekazuje ideałów, że odchodzą z nich
zniechęceni ludzi itp. Masz rację to jest nieciekawe ale co jest lepsze od
nie robienia nic?
Możemy usiąść z założonymi rękoma i patrzeć, widzisz ja jestem człowiekiem
który najpierw zacznie coś robić a dopiero potem może powiedzieć że coś mi
się nie podoba, nie znoszę gadania po próżnicy.
Czy musi Cię to obchodzić??? Tak myślę że musi, oczywiście jeśli chcesz być
dobrym instruktorem do jakiego można się zwrócić o pomoc kiedy jest ona
potrzebna.
Mi też wiele rzeczy się nie podoba i kilkoro ludzi nie lubię bo nie mogę
lubić wszystkich, ale nigdy nie jest tak że nie pomogę nawet tym słabym i
mało samodzielnym. Czemu?
Bo jestem Instruktorem....

wrzos