[Czuwaj] 1 procent dla ZHP

Jerzy Lukaszewicz jeluk w zhp.lublin.pl
Pią, 10 Gru 2004, 11:28:02 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <sponsoring w zhp.org.pl>

> Kampania wizerunkowa realizowana centralnie przez ZHP rozpocznie się na
> przełomie stycznia i lutego - nie ma sensu robić tego wcześniej.
> Dlaczego?? Ponieważ w grudniu czyli teraz ludzie zajęci są świętami, potem
> przychodzi początek stycznia kiedy to wszyscy lub prawie wszyscy nie mają
> pieniędzy bo je właśnie na te święta wydali. Ulg jest w systemie
> podatkowym coraz mniej więc i osób, które rozliczają się w pierwszych
> dniach stycznia jest coraz mniej. Prawdziwy boom będzie w okolicach końca
> lutego - wtedy podatnicy dostaną swoje pity z zakładów pracy oraz w
> [...]

To jest rzeczywiscie bzdura! Nie wiem kto robi takie rozeznanie. Jesli to ta
firma, ktora ma prowadzic kampanie reklamowa, to ja powatpiewam w ich
znajomosc naszego rynku.
W ubieglym roku gdy dopiero pod koniec lutego mozna bylo rozpoczac dzialania
w tym zakresie, ponad polowa moich znajomych juz sie rozliczyla z US.
Obiecalem ze w tym roku zaczne dzialac wczesniej.
W naszym Hufcu zorganizowano juz szkolenie dla druzynowych, jak pozyskac ten
1% dla druzyn. I wszystko w porzadku poza jednym drobiazgiem: na jakie konto
maja byc w placone pieniadze?
Brak tej informacji jest kolejnym przykladem niekompetencji naszych wladz.
Czy ciagle tak musi byc? Czy z tym "procentem" musi byc tak jak z VATem w
maju? Gdy cokolwiek dowiedzielismy sie w poltorej miesiaca od momentu
wejscia ustawy w zycie, a niektore osoby szczycily sie tym, ze "lepiej pozno
niz wcale"?

"...Zle sie dzieje w panstwie dunskim..."

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP