[Czuwaj] 1 procent - cdn.

13 RDH "Gacki" gacki w poczta.onet.pl
Pią, 10 Gru 2004, 21:11:04 CET

... tylko nie wiem kiedy.

Uparcie patrzę na stronę by uzyskać odpowiednie informacje i co mam w przeglądarce:

 You don't have permission to access this document.

To już naprawdę przegięcie. Czy ktoś na górze nie wie, jak przygotowuje się takie akcje? Przecież, gdybym w podobny sposób przygotowywał choćby najskromniejszy biwak, to... byłby ze mnie d... a nie drużynowy. A tu wielkie akcje, reklamy itp. a najprostszej, a jednocześnie najważniejszej informacji nie ma. A kiedy będzie... pewnie jak zwykle za późno.
Jurek