[Czuwaj] 1 procent - cdn.

Rafał kmccoy w mail.konto.pl
Sob, 11 Gru 2004, 00:06:21 CET

Użytkownik 13 RDH "Gacki" napisał:
> ... tylko nie wiem kiedy.
>
> Uparcie patrzę na stronę by uzyskać odpowiednie informacje i co mam w przeglądarce:
>
>  You don't have permission to access this document.
>
> To już naprawdę przegięcie. Czy ktoś na górze nie wie, jak przygotowuje się
 > takie akcje? Przecież, gdybym w podobny sposób przygotowywał choćby
 > najskromniejszy biwak, to... byłby ze mnie d... a nie drużynowy.
> A tu wielkie akcje, reklamy itp. a najprostszej, a jednocześnie
 > najważniejszej informacji nie ma. A kiedy będzie... pewnie jak
zwykle za późno.

Popieram.
Miałem napisać coś takiego, ale zluzowałem i odpuściłem sobie. Nie mój
ogródek - nie moje kwiatki, ALE...

Z drugiej jednak strony...

Chyba(?!) coś z tym trzeba zrobić...

W jednym z listów na liście, ktoś napisał, że akcja jest
przeprowadzana tylko raz w roku i wszelki marketing poza terminem
akcji jest bezsensowny. Owszem, jest w tym trochę racji, jednakże
podstawowe informacje można zostawić choćby w postaci ogólnodostępnej
strony WWW. Tak jak ma to miejsce na przykład z Wielką Orkiestrą
Świątecznej omocy. Strona jest dostępna cały rok i aktualizowana na
bieżąco, niezależnie od pory roku. Czy to jesień, czy wiosna, czy
dzień po Finale.
Dlaczego inni mogą zadbać o swój wizerunek, a nasza organizacja nie
potrafi? Przecież w grę wchodzą naprawdę duże pieniądze, a koszt ich
pozyskania jest prawdę mówiąc znikomy - w porównaniu z zyskiem.
Dodam, że za rok 2003 nie wpłaciłem swojego procenta nigdzie, gdyż
odpowiednie informacje otrzymałem zbyt późno, a wprowadzenie
ewentualnych poprawek, mogłoby opóźnić termin rozpatrywania mojego
zeznania i zarazem przyznany zwrot podatku - który był mi bardzo
potrzebny na wyjazd letni.
Zastanawiam się, ilu drużynowych w całej Polsce usłyszało od członków
swoich drużyn, że ich rodzice dostali informację o akcji "1 Procent" -
za póżno?

Pozdrawiam
Rafał

--
Obsesja rozdawania wesolego Mikolaja, do >> 5 GB <<
oraz  >> DOMENA <<  gratis, http://www.alpha.pl/