[Czuwaj] 1 procent - cdn.

Dariusz Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Sob, 11 Gru 2004, 10:58:50 CET

> W jednym z listów na liście, ktoś napisał, że akcja jest
> przeprowadzana tylko raz w roku i wszelki marketing poza terminem
> akcji jest bezsensowny. Owszem, jest w tym trochę racji, jednakże
> podstawowe informacje można zostawić choćby w postaci ogólnodostępnej
> strony WWW. Tak jak ma to miejsce na przykład z Wielką Orkiestrą
> Świątecznej omocy. Strona jest dostępna cały rok i aktualizowana na
> bieżąco, niezależnie od pory roku. Czy to jesień, czy wiosna, czy
> dzień po Finale.
> Dlaczego inni mogą zadbać o swój wizerunek, a nasza organizacja nie
> [...]

Strona internetowa  wogóle się nie zmienia . Nawet  na niej  nie  podano ile
zebraliśmy i nie  podziekowano  ludziom  za to  co dali .
A to się im  należało..Wygląda  że nam  na nich  nie zależy.

Darek

PS  w zeszlym  roku w sprawie 1 procenta  bawilem sie  w  bobmailera na
adresy GK  aby  wymusic  na nich  jakies  dzialanie  może trzeba by  to
powtórzyc
Na znane   adresy GK wysyłke co chwila  listów  domagających się  podjęcia
decyzji i ogłoszenia jej.Jako instruktorzy  mamy  prawo domagać sie
informacji od "swoich władz"

Darek