[Czuwaj] 1 procent -konta

Dariusz Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Sob, 11 Gru 2004, 11:21:17 CET

była mowa o 3  wariantach  kont

1 wariant  konto hufca wg nie  nie  bo odtrasza  ludzi   opłaty  w pko
opłata na inne konto  do innego  banku 5 zl

2 wariant  subkonta dla wszystkich  hufców wg mnie   bo koszty  załozenia
subkont  tez sa  , a nie która konta bedą martwe (chyba że bank bedzie
liczył ze te pieniądze troche u nich  polezą i troche  na tym  zarobi i złoz
subkonta  za darmo , a powinno  zarobic  ZHP  zakladając  z tych  pieniędzy
krotkoterminowe  lokaty a tak  apropo czy 1 % za 2003 co zarobił za to  że
leżal na koncie ?  )

3 wariant  konto  ogólnozwiązkowe wolne od oplat dla wpłacających  - ja
jestem  zadowolony  wszystkiw  wlaty dostałem  ale są i skargi  -  do
przemyslenia

4 wariant  mój  konto  głowne  + subkonta  dla chorągwi znacznie mniej i
możliwy  błyskawiczny ranking np na stronie  ile  zebraliśmy na poziomie
chorągwi

phm Dariusz Mołodecki
szczepowy
przewodniczący KPH