RE: [Czuwaj] polsko - niemiecka współpraca skautowa

grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Pią, 10 Gru 2004, 14:06:02 CET

> Witam wszystkich Czuwajowych czytaczy
>
> Z zapytaniem do wszystkich instruktorów i nie tylko  :)
>
> Rozpoczynam tworzenie materiału dotyczącego polsko - niemieckiej
> współpracy skautowej ze szczegolnym naciskiem na współprace z niemiecką
> organizacja DPSG i stąd też moje pytania i poszukiwania:
> - poszukuje osób, które współpracują z niemieckimi organizacjami
> skautowymi ....i to zarówno do konsultacji jak i może do szerszej
> współpracy przy tworzeniu materialu
> -  czy ktos sie  orientuje czy istnieją podobne opracowania  w ZHP
> - może sa tez osoby które prowadzą wymianę z innymi, niż DPSG
> [...]

[goja73] Mamy kontakt, ale również z DPSG, nie dalej jak wczoraj był u nas
jeden z instruktorów z DPSG, w wakacje robiliśmy wspólne obozy (ze strony
niemieckiej wzięło udział 350 skautów), w październiku seminarium Kontakt
2004 i ciągle coś się dzieje, po szczegóły odesłałbym jednak do pełnomocnika
ds. współpracy z zagranicą phm. Karoliny Sztec karolasz w poczta.wp.pl
pozdrawiam
goja73
goja73 w poczta.onet.pl
gg 2002518