[Czuwaj] Anonim bylo: polsko - niemiecka współpraca skautowa

Rafał Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pią, 10 Gru 2004, 14:43:29 CET

Witam,

ktos okreslajacy sie jako:
"grzegorz" <goja73 w poczta.onet.pl>
byl uprzejmy napisac:

> [goja73] Mamy kontakt, ale również z DPSG,
[...]
> ds. współpracy z zagranicą phm. Karoliny Sztec karolasz w poczta.wp.pl
> pozdrawiam
> goja73
> goja73 w poczta.onet.pl
> gg 2002518

poniewaz opisane doswiadczenie jest bardzo ciekawe
zainteresowalo mnie skad pochodzi - niestety autor listu
jest kolejnym "dobrze znanym" anonimowym uczestnikiem listy.
Dodatkowo sprawe komplikuje fakt, ze nie da sie rowniez
okreslic choragwi poprzez osobe podanego pelnomocnika
bo przynajmniej na stronie WZA GK ZHP takiego pelnomocnika
choragwi ds zagranicznych nie ma.

Bardzo bardzo wiec prosze - podpisujcie sie chocby ubogim
podpisem mowiacym skad i kim jestes.

pozdrawiam wszystkich
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk