[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

seascout seascout w go2.pl
Sob, 11 Gru 2004, 12:05:15 CET

M44 napisal:
>Tylko wciąż nie potrafisz wyjasnić, po co chcesz
>prowadzić dorosłych ludzi do pełnej abstynencji.

Na to Olek
>Moglbym przytaczac wiele przypadkow, w ktorych uzsadanialem moj poglad
>Poglad, ktory glosi, ze instruktorzy muszą byc abstynentami by moc do niej
>prowadzic mlodziez (a nie, jak piszesz, prowadzic doroslych ludzi do pelnej
>abstynencji).
>Moglbym tez - ale tym razem bez powodzenia - szukac Twoich rzeczowych
>kontrargumentow w tej sprawie.

No szkoda, że jednak argumenty nie padają. Chciałbym żebyśmy nie dyskutowali
z ludzmi tylko z ich argumentami. Pytanie zadane przez M44 wydaje mi się
zasadne. Czy MY (jako organizacja) wiemy, dlaczego wymagamy abstynencji?

Czy MY (jako organizacja) wiemy, co jest naszym celem? Po co - jak napisal
Olek - prowadzimy młodzież do abstynencji? Czy wychowujemy do trzeźwości czy
do abstynencji?

Ja bym chciał mieć jasno określony cel wychowawczy. Wiedzeć po co robimy to
co robimy. Mam wrażenie, że na razie mamy najniższy z możliwych sposobow
internalizacji normy - bo jest zakaz w 10PPH i koniec.

Seascout

_ _ _ _ _

Zespól Kształcenia Hufca Radom - miasto