[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

Dariusz Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Sob, 11 Gru 2004, 13:22:00 CET

No szkoda, że jednak argumenty nie padają. Chciałbym żebyśmy nie dyskutowali
z ludzmi tylko z ich argumentami. Pytanie zadane przez M44 wydaje mi się
zasadne. Czy MY (jako organizacja) wiemy, dlaczego wymagamy abstynencji?

Czy MY (jako organizacja) wiemy, co jest naszym celem? Po co - jak napisal
Olek - prowadzimy młodzież do abstynencji? Czy wychowujemy do trzeźwości czy
do abstynencji?

Ja bym chciał mieć jasno określony cel wychowawczy. Wiedzeć po co robimy to
co robimy. Mam wrażenie, że na razie mamy najniższy z możliwych sposobow
internalizacji normy - bo jest zakaz w 10PPH i koniec.

Seascout

Zespól Kształcenia Hufca Radom - miasto

moje zdanie   nie  abstynecja ale  umiejętność korzystania  z tego  co
natura  stworzyla (alkohol)w sposób  odpowiedzialny.

Darek Mołodecki