[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

Wojciech Godoń phm goferek w harc.pl
Sob, 11 Gru 2004, 13:32:06 CET

Darek Mołodecki napisał:

> moje zdanie   nie  abstynecja ale  umiejętność korzystania  z tego  co
> natura  stworzyla (alkohol)w sposób  odpowiedzialny.

Hmmm szkoda, ze nie napisałeś jaką piastujesz funkcje bo nie wiem jak sie
odnieść. Najchętniej skwitował bym to milczeniem, lecz nie potrafię.
Czy Prawo mówi "nie spożywa napojów alkoholowych" czy też " spożywa napoje
alkoholowe w sposób odpowiedzialny".

To moze zmieńmy Dekalog: nie nie będzie: "nie zabijaj" tylko zabijaj tab,
żeby nikt nie zauważył i nikomu nie działa się krzywda"

A ja mówię OBŁUDA i takim "morderczym" spojrzeniom na Prawo Harcerskie mówię
wielkie NIE !!!

Goferek