[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

g00rek g00rek w wp.pl
Sob, 11 Gru 2004, 17:20:36 CET

Dnia 11 grudnia 2004, Wojciech Godoń phm wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

WGp> Hmmm szkoda, ze nie napisałeś jaką piastujesz funkcje bo nie wiem jak sie
WGp> odnieść. Najchętniej skwitował bym to milczeniem, lecz nie potrafię.
WGp> Czy Prawo mówi "nie spożywa napojów alkoholowych" czy też " spożywa napoje
WGp> alkoholowe w sposób odpowiedzialny".

WGp> To moze zmieńmy Dekalog: nie nie będzie: "nie zabijaj" tylko zabijaj tab,
WGp> żeby nikt nie zauważył i nikomu nie działa się krzywda"

Goferku powoyłanie się na kolejne przepisy i porównania pokazują że
nie mówisz wcale o internalizacji normy.

Nie mówimy o przepisach.
Dla mnie "nie piję, bo mi PH nie pozwala" jest tak samo głupie i
niedojrzałe jak "nie depczę drzewek bo mi PH nie pozwala"

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"