[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

Sob, 11 Gru 2004, 17:44:46 CET

Dnia sobota, 11 grudnia 2004 17:20, g00rek napisał:

> Czy Prawo mówi "nie spożywa napojów alkoholowych" czy też "
> spożywa napoje WGp> alkoholowe w sposób odpowiedzialny".

>  To moze zmieńmy Dekalog: nie nie będzie: "nie zabijaj" tylko zabijaj
> tak, żeby nikt nie zauważył i nikomu nie działa się krzywda"

A ja ciągle nie rozumiem tych porównań. Dla mnie "nie zabijaj" pochądzące z
Dekalogu to coś zupełnie innego i nieporównywalnego z "harcerz jest czysty w
myśli, mowie i uczynkach". Głównie chodzi o źródło z którego pochodzą te
zasady.

Stawiać je na równi to bawłochwalstwo dla wierzących, a dla niewierzących
ignorancja.

--
czuwaj !
parasol