[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

Aleksander Senk senk w post.pl
Sob, 11 Gru 2004, 16:03:42 CET

From: "seascout" <seascout w go2.pl>

>Czy MY (jako organizacja) wiemy, co jest naszym celem? Po co - jak napisal
>Olek - prowadzimy młodzież do abstynencji? Czy wychowujemy do trzeźwości
czy
>do abstynencji?
>Ja bym chciał mieć jasno określony cel wychowawczy. Wiedzeć po co robimy to
>co robimy. Mam wrażenie, że na razie mamy najniższy z możliwych sposobow
>internalizacji normy - bo jest zakaz w 10PPH i koniec.

My, jako organizacja?
Czy my - na tej liscie?

Bo na tej liscie wiele razy juz odpowiadalismy (przynajmniej ja) na te
pytania.
Czesc z nich zostala przyjeta, czesc odrzucona, a czesc nie doczekala sie
polemiki.
Przeciwnicy abstynencji nie przyjmuja wartosci i celow uznawanych przez
zwolennikow i atakuja ich argumentujac, ze nie wiedza po co chca
abstynencji. Ja wiem i nie raz dalem temu znać.
Zamiast rzeczowej polemiki atakowani sa ludzie lub przytaczane sa stare,
nieprawdziwe argumenty "potwierdzajace" bezsens abstynencji.

Stad i moja reakcja. Nie widze sensu dyskusji na takim poziomie.
Argumenty M44 wygladaja tak, jak ataki na Buttiglioniego - brutalne ataki
dziennikarzy na przerobione, przeinaczone w koszmarny sposob jego slowa (Kto
czyta Forum, wie o co chodzi)

A Ty, Rafale, przenosisz ja na inny poziom w ogole nie zwazajac na
zastosowana formę rozmowy - przez co ja sankcjonujesz.

>Czy to na pewno: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." ?
>Chwilami jak czytam teksty, które tu się pojawiają, to zastanawiam się
>czy ktoś się nie pomylił w adresie?

Przykro mi, ale nie zycze sobie ciaglych atakow na moja osobę. Na pewnym
poziomie nie chce rozmawiac. I mam do tego prawo.

A skoro Zbigniew Geisler uwaza mnie za chorego, to po co ze mna rozmawia? Po
co nawiazuje do moich postow?
Jakas  niekonsekwencja gruba... ale..

pozdrawiam
olek