[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

marcin maycin w pf.pl
Sob, 11 Gru 2004, 21:53:10 CET

From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>

> My, jako organizacja?
> Czy my - na tej liscie?
>
> Bo na tej liscie wiele razy juz odpowiadalismy (przynajmniej ja) na te
> pytania.
> Czesc z nich zostala przyjeta, czesc odrzucona, a czesc nie doczekala sie
> polemiki.
> Przeciwnicy abstynencji nie przyjmuja wartosci i celow uznawanych przez
> zwolennikow i atakuja ich argumentujac, ze nie wiedza po co chca
> abstynencji. Ja wiem i nie raz dalem temu znać.
> Zamiast rzeczowej polemiki atakowani sa ludzie lub przytaczane sa stare,
> [...]

za to zwolennicy bezwzględnego nakazu abstynencji są nieprzemakalni na
jakiekolwiek
argumenty drugiej strony, za to powtarzają swoje zdanie wielokrotnie,
uważając że dzięki temu staje się ono coraz bardziej prawdziwe, a do
atakowania ludzi są skorzy nie mniej niż ich adwersarze
(zdaje się że temat wywołał atak Olka na Jerzego Lukasiewicza).

Marcin Wojtczak