[Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

mistrz44 mistrz44 w poczta.onet.pl
Nie, 12 Gru 2004, 17:43:16 CET

/ciach/
> Argumenty M44 wygladaja tak, jak ataki na
Buttiglioniego - brutalne ataki
> dziennikarzy na przerobione, przeinaczone w
koszmarny sposob jego slowa (Kto
> czyta Forum, wie o co chodzi)
>
> A Ty, Rafale, przenosisz ja na inny poziom w
ogole nie zwazajac na
> zastosowana formę rozmowy - przez co ja
sankcjonujesz.

harcerzy." ?
pojawiają, to zastanawiam się

> Przykro mi, ale nie zycze sobie ciaglych atakow
na moja osobę. Na pewnym
> poziomie nie chce rozmawiac. I mam do tego
prawo.
Drogi Olku.
Myślę, że do Buttiglioniego troszeczke jednak
jeszcze
 /na razie, oczywiście/ Ci brakuje.
Co do drugiej cześci- polemizuje z twoimi
pogladami, serwowanymi
ex cathedra niczym dogmaty nie podlegające
dyspucie.
To raczej znany ze średniowiecza sposób
rozstrzygania wątpliowości-
walnąć ją dogmatem.
Natomiast ani przez myśl mi nie przeszło atakować
Ciebie jako O.S.

> A skoro Zbigniew Geisler uwaza mnie za chorego,
to po co ze mna rozmawia? Po
> co nawiazuje do moich postow?
> Jakas  niekonsekwencja gruba... ale..
Jeśli tak już rozmawiamy, żadna niekonsekwencja.
Ze wzgledów zawodowych rozmawiam głównie z
chorymi.
Na różne choroby :)) duszy też.
Gdybyś potrzebował konsultacji- jestem do
dyspozycji,
tylko na priva proszę.

> pozdrawiam
> olek
Również Cię serdecznie i bratersko pozdrawiam
przesyłając świeżo otrzymane Betlejemskie
Światełko Pokoju.
M44

---
Checked by AVG anti-virus system