[Czuwaj] konkurs "kto komu"

Jerzy Lukaszewicz jeluk w zhp.lublin.pl
Pon, 13 Gru 2004, 11:04:06 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>

> ooo!
> Prosze!
> Piękny przykład
> "Zdaje sie, ze temat wywołał atak Olka na Jerzego Łukasiewicza"
>
> I wyszlo na to, ze to ja zaatakowałem pierwszy? I to Jurka Łukaszewicza?
> Pięknie, pięknie..  Ile to ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec..

Chcialem sprostowac i oczyscic z zarzutu Olka :)
To ja pierwszy zaatakowalem. Ale nie Olka, tylko jego poglad. Nigdy Go nie
atakuje. Uwazam Olka za jednego z wybitniejszych dyskutantow na tej Liscie.
A ze czasem prezentuje takie poglady.... No coz... rzecza ludzka jest
bladzic :)

I jesli ktos zauwazy, ze atakuje kiedys osobe a nie poglad, to prosze
przepuscic przez moj monitor ze 230V i przywolac do porzadku :)

Pozdrawiam Swiatelkowo-Betlejemsko!

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP