[Czuwaj] Reaktywacja

Pon, 13 Gru 2004, 22:45:08 CET

Dnia poniedziałek, 13 grudnia 2004 21:27, czesiek w harcerstwo.net napisał:

> A co Ty rozumiesz przez:
> "agresywny marketing" ?

Wiedziałem, mogłem pieniądze na to stawiać, wszak jest to najistotniejszy
szczegół.

Specem w tym nie jestem, ale może tak: jednym z takich działań jest moim
zdaniem szkolenie sprzedawców bezpośrednich, aby w wykorzystując zdobycze
psychologii społecznej zwiększali sprzedaż produktu.

Ale wiesz co, możesz w to miejsce wstawić coś innego, jeżeli Ci to  nie
pasuje. Podrzucę Ci kilka przykładów: pracuje w służbach specjalnych, jest
śledczym w policji, jest agentem wywiadu gospodarczego, reprezentuje dużą
firmę na przetargach o kontrakty rządowe, wybierz coś sobie...

--
parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net