[Czuwaj] Reaktywacja

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Wto, 14 Gru 2004, 07:30:09 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Marcin Bednarski
Sent: Monday, December 13, 2004 10:45 PM
To: czuwaj w listy.czuwaj.net
Subject: Re: [Czuwaj] Reaktywacja

Dnia poniedziałek, 13 grudnia 2004 21:27, czesiek w harcerstwo.net napisał:

> A co Ty rozumiesz przez:
> "agresywny marketing" ?

Wiedziałem, mogłem pieniądze na to stawiać, wszak jest to najistotniejszy
szczegół.

Specem w tym nie jestem, ale może tak: jednym z takich działań jest moim
zdaniem szkolenie sprzedawców bezpośrednich, aby w wykorzystując zdobycze
psychologii społecznej zwiększali sprzedaż produktu.

Ale wiesz co, możesz w to miejsce wstawić coś innego, jeżeli Ci to  nie
pasuje. Podrzucę Ci kilka przykładów: pracuje w służbach specjalnych, jest
śledczym w policji, jest agentem wywiadu gospodarczego, reprezentuje dużą
firmę na przetargach o kontrakty rządowe, wybierz coś sobie...

Wolałbym marketing bo tu byłbym "u siebie"
Ale nie bedę "kopał leżącego"
:-))))

Rozumiem że twierdzisz iż w każdym z tych przypadków
MUSIAŁBYŚ postępować nieetycznie ?
A może to tylko zły wpływ filmów i artykułów o aferach ?
:-))))))

Czesław