ODP: [Czuwaj] konkurs lewa reka czy 10 PPH

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Wto, 14 Gru 2004, 07:59:05 CET

Żaden problem. Wyraźnie na ten temat mówi Katechizm Kościoła Katolickiego
(ten niebieski), a nawet sama Ewangelia.

>Katami katolikami? Itp.?

A wg obecnego stanowiska Kościoła katolickiego to nie do pogodzenia, wbrew
stanowisku partyjek politycznych, uważających się za chrześcijańskie.

Dominik Jan Domin