[Czuwaj] Reaktywacja

Wto, 14 Gru 2004, 11:56:46 CET

----- Original Message -----
From: "g00rek" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, December 14, 2004 10:05 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Reaktywacja

> Dnia 14 grudnia 2004, czesiek w harcerstwo.net wystukał(a) na klawiaturze co
następuje:

> chn> Rozumiem że twierdzisz iż w każdym z tych przypadków
> chn> MUSIAŁBYŚ postępować nieetycznie ?
> chn> A może to tylko zły wpływ filmów i artykułów o aferach ?
> chn> :-))))))
>
> Nie Czesiu. Nie zawsze w życiu trzeba mówić prawdę, nie zawsze można
> słuchać się przełożonych... Te zasady, które są bardzo fajne dla
> dzieciaków i kształtują wspaniale ich charakter w życiu dorosłym nie
> mogą być zawsze traktowane dosłownie. Dobrze gdy się o nich pamięta,
> [...]

Czy wiesz Michale że to nawet ja wiem
:-)))))
Jako imiennik mojego syna jesteś sporo starszy od niego (gimnazjalista)
ale zauważam że czasem stosujecie te same sposoby argumentacji
[ a może Michały tak mają ?  :-))))))) ]
Ja naprawdę wiem jak skomplikowane może być życie
ale wiem też że najbardziej komplikujemy je sobie sami.
Tylko po co ?
:-))

Czesław