ODP: [Czuwaj] gromada integracyjna

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Wto, 14 Gru 2004, 15:02:41 CET

NS!!

Masz uczciwą do tego podkładke, a odpada problem ze składkami!

> Pytanie 2: jak jest z liczebnością gromady? Siostra ma co
> prawda dorosłego
> przybocznego i niedorosłą przyboczną, a pomaga jej kilka
> harcerek z mojej
> drużyny, ale mimo to nie chcielibyśmy zwiększać jej stanu na
> razie. Tylko
> czy w takim razie da się zamknąć okres próbny?

A to zalezy tylko od dobrej woli Twojego komendanta hufca. Punkt 7.4
instrukcji pozwala "w szczególnych wypadkach" obnizyc tę wartośc z 16 do 12
luda. Tylko... co to jest szczególny wypadek??

Dominik Jan Domin