[Czuwaj] gromada integracyjna

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Wto, 14 Gru 2004, 15:46:23 CET

Witam wszystkich,

Dominik Jan Domin odpowiedzial tak na list
Marcina Skocza:

> NS!!
> Masz uczciwą do tego podkładke, a odpada problem ze składkami!
nie wiem na jakiej podstawie Dominik tak stanowczo
odpowiada na takie pytanie? Czy Ty znasz Dominiku jakas inna gromade
integracyjna? A moze rozmawiales z jej kadra na temat przynaleznosci
do NS, metodyki pracy gromady integracyjnej w nawiazaniu do NS?
Moze cos wiesz na temat relacji: gromady integracyjne - ruch NS?

W naszym szczepie od poczatku lat 90-tych jest gromada integracyjna.
Obserwowalem jako czlonek komendy szczepu ich boje z kwalifikacja,
proby nawiazania kontaktu z NS i wreszcie ostatnia potyczke
dotyczaca skladek - najpierw dostali z komisji ekonomicznej RN
wykladnie do nieplacenia skladek na rok, a pozniej sprawa
rozgorzala na nowo i nie jest jednoznaczna do tej pory.
Dlatego uwazam,ze jest to jeden z nierozwiazanych problemow ZHP
i nie chodzi mi tu o skladki tylko o miejsce druzyn/gromad
integracyjnych w stosunku do NS

> zwiększać jej
>
> A to zalezy tylko od dobrej woli Twojego komendanta hufca.
> Punkt 7.4 instrukcji pozwala "w szczególnych wypadkach"
> obnizyc tę wartośc z 16 do 12 luda. Tylko... co to jest
> szczególny wypadek??
mysle, ze gromada/druzyna integracyjna jest na pewno powodem
do innego typowania ilosciowego.
U nas o tych szczegolnych wypadkach decyduja wlasciwi
namiestnicy, ktorzy sa czlonkami KH.

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk