Re: [Czuwaj] gromada integracyjna - o składkach

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 14 Gru 2004, 16:56:09 CET

Witam wszystkich,
Dominik Jan Domin odpowiedzial tak na list
Marcina Skocza:

> NS!!
> Masz uczciwą do tego podkładke, a odpada problem ze składkami!nie wiem na
jakiej podstawie Dominik tak stanowczo
odpowiada na takie pytanie? Moze cos wiesz na temat relacji: gromady
integracyjne - ruch NS?

W naszym szczepie od poczatku lat 90-tych jest gromada
integracyjna.Obserwowalem jako czlonek komendy szczepu ich boje z
kwalifikacja, proby nawiazania kontaktu z NS i wreszcie ostatnia potyczke
dotyczaca skladek - najpierw dostali z komisji ekonomicznej RN wykladnie do
nieplacenia skladek na rok, a pozniej sprawa rozgorzala na nowo i nie jest
jednoznaczna do tej pory.

pozdrawiam
R. Bednarczyk

Mnie w tym co napisałeś zadził fakt, że Komisja Ekonomiczna RN dokonuje
jakichś interpretacji. Chętnie zapoznałbym sie z takim dokumentem jeśli
byłbyś łaskaw przesłać.
SW
(Kom. Statutowo-Regulaminowa)

1% podatku dla ZHP przekaż na konto nr 31 9527 0007 0000 5122 2000 0001
NIC NIE TRACISZ!
Jeśli masz zwrot Urząd Skarbowy zwróci Ci o 1% WIĘCEJ!.
Jeśli masz dopłatę zapłacisz o 1% MNIEJ!