[Czuwaj] Reaktywacja

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 14 Gru 2004, 17:18:46 CET

From: "marcin" <maycin w pf.pl>

> Jak dla mnie obie interpretacje tak samo naciągają treść punktów Prawa
> Harcerskiego.

tzn. Mirowski naciagal PH?

Moze Małkowski tez naciagał?
A moze Baden-Powell tez naciągał metodę skautową?

Nie zapedzajmy sie w tym niszczeniu autorytetów.
Wiem, ze reprezentuje konserwatywny (a wiec w rozumieniu wielu - prymitywny)
sposób myslenia, ale ocalmy pamiec i szacunek przynajmniej do tej części
ludzi, którzy swoim życiem pokazali, ze gloszone przez nich poglady mozna
można realizowac całym zyciem i w najróżniejszych sytuacjach. Autorytety
naprawde są przydatne.
Bez nich nie bedziemy w stanie wychowywać. A kształtowaniem pogladow i
moralnosci zajmą sie agencje reklamowe...

pozdrawiam
olek