[Czuwaj] Reaktywacja

g00rek g00rek w wp.pl
Wto, 14 Gru 2004, 21:40:00 CET

Dnia 14 grudnia 2004, Aleksander Senk wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

AS> A Parasol tym rozni sie od Malkowskiego, ze Malkowski był ziarnem, z ktorego
AS> wyrosło drzewo. Parasol jest tylko owocem na tym drzewie. Tak jak Ty, ja i
AS> wszyscy inny, ktorzy chcą czerpać z korzeni, a nie przyczyniac sie do
AS> rozrostow jakiegoś nowego tworu na starym drzewie.
AS> Jeżeli ktos ma ambicje byc ziarnem, moze sie oderwac od swojego drzewa i
AS> posadzic wlasne. Po co usmiercac stare drzewo?

No właśnie. To twoje porównanie pokazuje twoje (jednak) straszliwie
archaiczne podejście do problemu zmian.

Bo owoc nie może stać się korzeniem. I dlatego to porównanie jest do
niczego :)
Bo Mirowski też kiedyś mógł być traktowany jako taki owoc...

No chyba że z pestka zakiełkuje obok. Ale to wtedy inne drzewo... Więc
porównanie jest do niczego...

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"