[Czuwaj] Reaktywacja

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 14 Gru 2004, 22:04:04 CET

From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>

>A powiedz mi czy się mylę, jeżeli uznaję, że Małkowski był tylko owocem, a
>Baden Powell ziarnem?

Malkowski oderwal sie od drzewa B-P i wspoltworzyl inna organizacje?

>Jakimż, więc prawem Małkowski dostosował idee BP, do
>naszej narodowej rzeczywistości? Jak śmiał coś dodawać? Od siebie?

Stworzyl nowa organizacje.
Tego nikt nikomu nie broni.

Aha, Parasolu.. I jeszcze mam jedno przemyslenie.
Porownania, analogie.. to wszystko ma sluzyc wspolnemu zrozumieniu problemu.
Jak ktos odrzuca cudze zdanie - a zwlaszcza, gdy robi to z zalozenia - to
analogie tylko przeszkadzają.
Bo ten ktos wynajduje jeden niepasujacy element i tym samym wydaje mu sie,
ze wszystko obalił.
To moj wniosek z wielokrotnych rozmow z Tobą.
Zatem zarzucam stosowanie analogii przy dyskusji z osobami, ktore nie chca
zrozumiec, a chcą obalić.
To cenna lekcja, przyznam. I dziekuje za nią.

pozdrawiam
olek