[Czuwaj] Reaktywacja

Wto, 14 Gru 2004, 22:13:15 CET

Dnia wtorek, 14 grudnia 2004 22:04, Aleksander Senk napisał:

> Stworzyl nowa organizacje.
> Tego nikt nikomu nie broni.

Ruch czy organizację? Czy my jesteśmy częścią ruchu skautowego?

> Aha, Parasolu.. I jeszcze mam jedno przemyslenie.
> Porownania, analogie.. to wszystko ma sluzyc wspolnemu zrozumieniu
> problemu. Jak ktos odrzuca cudze zdanie - a zwlaszcza, gdy robi to z
> zalozenia - to analogie tylko przeszkadzają.

Ja Olek na prawdę nie odrzucam Twojego zdania z założenia. Uważam inaczej niż
Ty w kwestii stałości zasad naszego ruchu. Ale dopuszczam, że pod Twoim
wpływem zmienię swoje zdanie. Jeżeli uznałbym podobieństwo, między Kościołem,
a harcerstwom, to może byś mnie przekonał. Natomiast właśnie udeżająca
różnica pomiędzy harcerstwem, a Kościołem jesze utwierdza mnie w przekonaniu
o słuszności mojego poglądu.

--
parasol

Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" http://www.arkadia.harc.pl
Nikomu nie życzę źle, Nie umiem
Nie wiem jak to się robi  (J. Korczak)