[Czuwaj] Reaktywacja

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 14 Gru 2004, 23:05:26 CET

From: "g00rek" <g00rek w wp.pl>

> Zaraz, zaraz. Czyli korzeniem nie jest się z założenia, a staje się
> nim na podstawie swoich zachowań, dokładniej na podstawie stopnia
> czerpania z innych korzeni...

???

Mirowski to pokolenie lat dwudziestych, stad moje pytanie

> No to ja jestem Ultra Korzeniem. Bo sięgam najgłębiej - do BP. I nie
> uważam wcale, jakoby Małkowski założył inne drzewo. On po prostu
> trochę się zaowocował - wprowadził trochę swoich poprawek. Ale one
> wcale nie są dla mnie Ewangelią...

Super. Odrzuc malkowskiego i siegnij wprost do B-P.
Rozkrec ruch, albo zaloz organizacje, w ktorej nie bedziecie czerpali z
Malkowskiego.
Naprawde. Namawiam.

Harcerstwo z niego czerpie. Dlaczego chcesz to zmieniac, a nie zalozyc cos
od nowa?
Czy to nie egoizm? Lenistwo?

pozdrawiam
olek