Re: [Czuwaj] Tradycyjne wartości ??

g00rek g00rek w wp.pl
Wto, 14 Gru 2004, 23:19:32 CET

Dnia 14 grudnia 2004, Aleksander Senk wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

AS> Rafale...
AS> Bronie hasla - Nowoczesny program, tradycyjne wartosci.
AS> Nie jestem zwolennikiem ani "tradycyjny program, tradycyjne wartosci", ani
AS> "nowoczesny program, nowoczesne wartosci".
AS> Bo jakos niewidze tych "nowoczesnych wartosci"...

To dziwne. Bo ja widzę

4 nowoczesne ("demokracji,[...],samorządności, równouprawnienia,
tolerancji")

i 4 uniwersalne ("wolności, prawdy, sprawiedliwości,[...]przyjaźni")

Nie widzę zbyt dużo tradycyjnych wartości...

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"