[Czuwaj] Reaktywacja

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 14 Gru 2004, 23:02:44 CET

From: "seascout" <seascout w go2.pl>

>Więc ja zadam pytanie inaczej. Skąd w pokoleniu dzisiejszych 20 latków tak
>wielkie przywiązanie do błędnie pojętej tradycji, takie skostnienie i tak
>mala chęć zmieniania świata, łamania schematów i poszukiwań lepszych,
>nowszych rozwiązań?

A gdzie w moim rozumowaniu jest bledne pojecie tradycji?
Gdzie skostnienie?

Czy ja jestem przeciwnikiem zmieniania swiata, poszukiwania lepszych
rozwiazan?
Gdzie? w czym to zauwazyles? zwlaszcza w tej dyskusji?

Staram sie jak moge lamać skostanialeod kiludziesieciu lat, pragmatyczne
rozumienie harcerstwa... staram sie szukac rozwiazań, interpretacji, ktore
uczynią PH aktualnym...

To ja tu namawiam chlopakow, zeby nie rozumieli PH tak, jak to rozumiano x
lat temu, tylko zeby uznawac jego glebsze i aktualne interpretacje, a Ty mi
zarzucasz skostnienie?

Rafale...
Bronie hasla - Nowoczesny program, tradycyjne wartosci.
Nie jestem zwolennikiem ani "tradycyjny program, tradycyjne wartosci", ani
"nowoczesny program, nowoczesne wartosci".
Bo jakos niewidze tych "nowoczesnych wartosci"...

Kolumb jest dla mnie przykladem wykorzystywania cudzych doswiadczen, a nie
ich odrzucania. Oficerowie takze.
Wiec to jakies srednie przyklady z Twojej strony.

Przykladem, ktory mi pasuje do odrzucania cudzych doswiadczen, jest dziecko
wsadzające palec do kontaktu.. czy tez nastolatek, ktory jedzie samochodem
po alkoholu...
O to przeciez tez forma lamania schematow, nie?

pozdrawiam
olek