RE: [Czuwaj] nowoczesność w w harcerstwie

Tomasz Maracewicz tomekm w prometeusz.com.pl
Śro, 15 Gru 2004, 08:50:03 CET

Cóż, wiedza przydatna. Można sobie wyobrazić przysypanych ludzi, którzy
muszą się jakoś komunikować z ratownikami. Zresztą mnie samemu oddał
nieocenione usługi gdy ... siedziałem w więzieniu. Wszyscy złodzieje znają
morse'a, tyle, że stukanego. Daje to doskonałe możliwości komunikowania się
gdy człowiek siedzi na twardym w tygrysówce.
Ot, takie tam doświadczenia.
Marabut

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Dariusz Mołodecki
Sent: Wednesday, December 15, 2004 12:08 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] nowoczesność w w harcerstwie

ciach

A program? Na drugi stopień harcerski trzeba umieć nadawać morsem wiadomość.
A na żaden nie trzeba umieć wysłać maila, zrobić prezentacji czy strony WWW.

Seascout

  a w sytuacji  awaryjnej lub zagrożenia  okaże się  że mors  mu  nie
pomoże  a umiejętność korzystania z netu może uratować życie . A propo mors
na imprezach harcerskich  zaczyna  mnie  doprowadzać do szału  i ciśnie mi
się  zawsze pytanie po co  i czemu  on  ma  DZIŚ służyć.

Darek Mołodecki