Re: [Czuwaj] Tradycyjne wartości ??

marcin maycin w pf.pl
Śro, 15 Gru 2004, 13:07:06 CET

From: "Witold Pietrusiewicz" <smyrwa w poczta.onet.pl>
> PS. Dla przypomnienia jak rozumiano tradycję w harcerstwie 22 lata temu
> (wiem, że dla niektórych to bardzo dawno):

no właśnie, 22 lata temu
przez ten czas zdążył się skończyć stan wojenny, odbyć okrągły stół, wolne
wybory, rozwiązano PZPR, otaczają nas inne państwa niż wtedy, nie istnieją
organizacje międzynarodowe w których byliśmy wtedy, mamy możliwość
swobodnego podróżowania po świecie, dzięki rozwojowi mediów mamy praktycznie
nieograniczony dostęp do informacji.

22 lata temu większości harcerzy nie było jeszcze na świecie, ba nie było
wtedy także większości drużynowych.

Marcin Wojtczak