[Czuwaj] Konto na 1% - pytanie

Piotrek S. Inkler w poczta.fm
Śro, 15 Gru 2004, 19:03:56 CET

Czuwaj!

Mam pytanie odnośnie 1%. Wiem, że nie zdecydowano jeszcze o kontach,
na które mają być przekazywane pieniądze, i że trwają "intensywne
prace". Ale w swoim środowisku chciałbym zacząć już akcję promocyjną,
skierowaną chociażby do tych ludzi, do których może mi się nie udać
dotrzeć już później.

Czy w takim wypadku mogę podawać numer głównego konta (ten, co w zeszłym
roku)? I czy mogę mieć pewność, że środki tam wpłacone (oczywiście z
prawidłowym zaznaczeniem jednostki) faktycznie do mojej jednostki
dotrą?

Piotr Sterczewski
przyboczny 20 DH "Drogowskaz"
Hufiec Oświęcim