[Czuwaj] Wolne miejsca na kursie druzynowych na Mokotowie

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Czw, 16 Gru 2004, 11:22:39 CET

Witam wszystkich,

chcialbym uprzejmie poinformowac, ze na tegorocznej edycji Agrikoli
czyli Szkoly Instruktorow Hufca Warszawa-Mokotow na kursie
dla druzynowych mam jeszcze wolne miejsca.
Kurs odbywa sie w terminie 27.12.2004 - 2.01.2005 w Zaleczu Wielkim
w bazie dawnej CSI oraz w weekend 14-16.01.2005
Odplatnosc za uczestnika kursu (lacznie z biwakiem i przejazdami
do Zalecza z Warszawy) wynosi 450 zl, mozna placic w ratach.
Kurs prowadza instruktorzy naszego hufca i zaproszeni goscie,
ja jestem jego komendantem.
Jesli macie chetnych lub potrzebne sa Wam jakies inne szczegoly
prosze o kontakt mailowy lub pod numer 0601-317036
Zapraszam serdecznie - bardzo zalezy mi, aby na kursie byli
przedstawiciele innych srodowisk.

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk