[Czuwaj] Wolne miejsca na kursie druzynowych na Mokotowie

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Czw, 16 Gru 2004, 12:09:52 CET

Witam,

male sprostowanie do poprzedniej wiadomosci:

> chcialbym uprzejmie poinformowac, ze na tegorocznej edycji Agrikoli
> czyli Szkoly Instruktorow Hufca Warszawa-Mokotow na kursie
> dla druzynowych mam jeszcze wolne miejsca.

to jest kurs meski, tzn jego uczestnikiem moze byc tylko
facet bo u nas kursy druzynowych sa rozdzielnoplciowe.
Nie swiadczy to jednak o tym, ze nie mielismy i nie mamy kursantow
z druzyn koedukacyjnych - przeciwnie: jest to bardzo dobry pomysl,
aby osoby z druzyn koedukacyjnych wziely w nim udzial, zarowno
dla uczestnika, jak i dla innych kursantow, cy wreszcie kadry.

Zapraszamy - szczegoly w poprzednim liscie

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl