[Czuwaj] Wolne miejsca na kursie druzynowych na Mokotowie

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Czw, 16 Gru 2004, 18:40:22 CET

Witam,

seascout napisal:

> Przepraszam, że się wtrącam, ale nie można chyba tak
> jednoznacznie oceniać.
alez ja nic nie oceniam - gdzie tu powyzej jest ona
zawarta? Chyba nie mozna tak stwierdzic, ze to ocena
i to jeszcze jednoznaczna?

> Viking nie reprezentuje całego Szczecina (tam są trzy hufce)
> a - z tego co wiem - to w dwóch Szczecińskich hufcach dobrze
> pracują zespoły KK wiec może być tak, że na razie popyt na
> kursy jest wyczerpany.
>
> Podobnie jest w moim hufcu, który rokrocznie organizuje dużą
> akcję szkoleniową i aktualnie jest tak, że nie mamy na ten
> czas osób do szkolenia.
alez to jest naturalne - po to sa zespoly KK, zeby robic kursy
i wiem, ze jest w kraju szereg rewelacyjnych kursow i bardzo
dobrych zespolow KK. Ale jak wiadomo mimo to, duzo jest osob
szukajach kursow akurat w tej chwili lub z premedytacja w innym
srodowisku zeby zobaczyc troszke inne podejscie czy sposob
prowadzenia zajec - stad moja propozycja.
A pytanie o to jak odebierane sa kursy rozdzielnoplciowe
jest akurat wazne dla mnie bo chcialbym sobie wyrobic na ten
temat poglad.

> A tak z ciekawości spytam - w jakim pionie wiekowym jest ten
> kurs? Dla wszystkich?
czyzbys troszke tak "ocenial" zadajac takie pytanie?:-))

Kurs jest dla druzynowych harcerskich i starszoharcerskich

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl