[Czuwaj] Wolne miejsca na kursie druzynowych na Mokotowie

Anna czarnoczerwona w wp.pl
Pią, 17 Gru 2004, 01:06:41 CET

>A pytanie o to jak odebierane sa kursy rozdzielnoplciowe
>jest akurat wazne dla mnie bo chcialbym sobie wyrobic na ten
>temat poglad.

Rafale, pytam bez złośliwości (słowo):

- jaki jest cel organizowania kursów drużynowych "rozdzielnopłciowych"?
- jakie treści kształceniowe występują na kursie męskim, które nie występują
na kursie żeńskim?
- lub jakie formy pracy, czym różni się specyfika kursu "m" i "ż", wreszcie
czy istnieją jakieś charakterystyczne narzędzia pracy na kursie męskim lub
żeńskim?

i już z czystej ciekawości:

- czy kadra programowa kursu (komenda i prowadzący zajęcia) również
reprezentują tylko płeć m lub tylko ż?

Pozdrawiam.

phm. Anna Błaszczak
Zachodniopomorski Referat Wędrownictwa
V Szczep Harcerski "Na szlaku"
99 DW "Nomada" im. Andrzeja Zawady
Hufiec Szczecin

tu w szczególności: z-ca komendanta kursu drużynowych wędrowniczych "WĘDKa
II".